Waar kunnen we je mee helpen?

Selecteer een onderwerp hieronder om informatie te krijgen per onderwerp.

Je ziet een bezorgdatum op de website zodra je de bestelling hebt geplaatst. Winkel voor Thuis doet er alles aan om de geselecteerde bezorgdatum aan te houden. De dag na het plaatsen van de bestelling wordt de beschikbaarheid van de goederen gecontroleerd en worden de producten voor je gereserveerd als ze beschikbaar zijn. Als het ons onverhoopt niet lukt om het product binnen deze tijd af te leveren zullen we daarover met je contact opnemen om een nieuwe bezorgdatum af te spreken.

Wanneer je bestelling is geplaatst, komt deze in ons planningsysteem voor levering terecht. Vervolgens wordt de bestelling verzameld en geleverd vanuit ons centrale distributiemagazijn in Bruinisse (Zeeland). In sommige gevallen wordt de bestelling rechtstreeks vanuit het magazijn van onze partner verstuurd.

Bezorging per pakketbezorging
Wordt je bestelling per pakketpost bezorgd, dan ontvang je één werkdag voor de bezorging een e-mail met daarin de 3S-code van je bestelling. Je kunt met deze code de bezorgtijd van je pakketbestelling opvragen via Track & Trace bij PostNL.
Bezorging per koeriersdienst
Met de koerier spreek je af wanneer de bezorging het beste uitkomt voor jou. Zodra we de bestelling overdragen aan de koerier, dan zal deze contact met je opnemen. Je bestelling wordt tot de drempel bezorgd. Houd daar wel rekening mee. Soms kan het handig zijn, als je hulp hebt om het pakket in ontvangst te nemen.
Bezorging per meubeltransport
Met de meubeltransporteur spreek je af wanneer de bezorging het beste uitkomt voor jou. Zodra we de bestelling overdragen aan de koerier, dan zal deze contact met je opnemen. Je bestelling zal vlot en netjes bezorgd worden in de ruimte waar jij het hebben wilt. Eventueel verpakkingsmateriaal zal meegenomen worden.

PostNL doet de eerste bezorgpoging op de dag na het overdragen van je bestelling. Als je niet thuis bent, laat PostNL een kaartje achter om je te laten weten dat de bezorging zal plaatsvinden op een voor jou geschikt moment, óf dat PostNL het de volgende (werk)dag opnieuw probeert, óf dat je de goederen kan ophalen bij het dichtstbijzijnde ophaalpunt.

Bezorging via koeriersdienst of meubeltransport: als je de levering niet in ontvangst kan nemen, zorg er dan voor dat er iemand aanwezig is die dat namens jou kan doen. Dit moet een volwassene zijn die de levering in ontvangst kan nemen en de bezorgers zo nodig instructies kan geven. Deze persoon moet het leveringsdocument ondertekenen om te bevestigen dat de bestelling is afgeleverd.

Bestellingen die geleverd worden met een koeriersdienst zijn niet in elkaar gezet. Kasten, banken en andere grote meubels die per meubeltransport bezorgd worden, zijn wel in elkaar gezet. Wil je het zeker weten? Neem dan gewoon contact met ons op.

Er zijn bepaalde producten die je niet kan annuleren als de bestelling geplaatst is. Dit zijn de op maat gemaakte producten en hiervoor gelden andere voorwaarden. Binnen 24 uur nadat je de bestelling van een dergelijk product hebt geplaatst, laten we je dit weten en controleren we of je door wilt gaan met de aankoop en of je weet dat hiervoor andere voorwaarden gelden.

Zodra je de bestelling hebt betaald, sturen we je een e-mail waarin we de ontvangst van je bestelling bevestigen. In deze e-mail vind je informatie over de producten die je hebt besteld, de totale kosten van de bestelling inclusief bezorging, en het bestelnummer.

We gebruiken drie bezorgservices om je bestelling te bezorgen.

Pakketbezorging

Met deze service worden kleine artikelen bezorgd die maximaal 30 kg wegen en niet groter zijn dan 170 x 73 x 53 cm. Een pakketbezorging kan uit meerdere kleine pakketten bestaan.

Sommige van onze producten zijn niet geschikt voor pakketbezorging, bijvoorbeeld producten die spiegels of glas bevatten. Deze gaan automatisch over naar bezorging per koerriersdienst of meubeltransport, zodat we er beter op kunnen letten.

PostNL doet de eerste bezorgpoging op de dag na de overdracht van je bestelling aan PostNL. Als je niet thuis bent, laat PostNL een kaartje achter om je te laten weten dat het pakketje bij de buren is afgegeven of dat zij het de volgende dag opnieuw proberen. Of je kan door middel van de niet-thuis-code (dezelfde dag voor 22.00 uur) aangeven waar je jouw pakket de tweede keer wilt laten bezorgen.
Koeriersdienst

Met deze service worden grote of breukgevoelige artikelen bezorgd, zoals grote spiegels en (klein) meubels in doos. Zodra we je bestelling overgedragen hebben aan onze koerier, spreekt deze met jou een geschikt bezorgmoment af. Onze koerier bezorgt je bestelling tot de drempel.

Als je de levering niet zelf in ontvangst kan nemen, zorg er dan voor dat er iemand aanwezig is die dat namens jou kan doen. Dit moet een volwassene zijn die de levering in ontvangst kan nemen en de bezorgers zo nodig instructies kan geven. Deze persoon moet het leveringsdocument ondertekenen om te bevestigen dat de bestelling is afgeleverd.

Meubeltransport

Grote meubelen, zoals vitrinekasten worden per meubeltransport op afspraak bij je bezorgd. Je bestelling wordt in overeenstemming met jou bezorgd in de ruimte waar je deze wilt hebben. Woon je hoger dan de derde verdieping? Neem dan even contact met ons. Het kan voorkomen dat we dan genoodzaakt zijn extra bezorgkosten in rekening te brengen.

Ook bij deze bezorgmethode geld: als je de levering niet zelf in ontvangst kan nemen, zorg er dan voor dat er iemand aanwezig is die dat namens jou kan doen. Dit moet een volwassene zijn die de levering in ontvangst kan nemen en de bezorgers zo nodig instructies kan geven. Deze persoon moet het leveringsdocument ondertekenen om te bevestigen dat de bestelling is afgeleverd.

De bezorgtijd is afhankelijk van de voorraad, de bezorgmethode en jouw bezorgadres.

Voor een pakketbezorging is de levertijd 2-3 dagen als het product voorradig is.

Een bezorging per koerier en meubeltransport wordt binnen vijf dagen tot 1,5 week na overdracht thuisbezorgd.

  Pakketbezorging Koeriersdienst Meubeltransport
Nederland € 6,75 € 3,50 + € 29,99 + € 14,99,-  + € 69,99 + € 39,-
België € 9,00 € 7,- In overleg In overleg
Duitsland € 9,00 € 7,-    
Frankrijk € 17,00 € 15,-    

We bezorgen t/m de 4e verdieping. Woon je hoger en is er geen lift, houd er dan rekening mee dat je voor de volgende verdiepingen het vervoer zelf regelt.

Neem contact met ons op als je vermoedt dat onze vrachtwagens mogelijk problemen ondervinden als ze bij jou iets komen bezorgen. Je hoeft je overigens geen zorgen te maken. We vinden altijd wel een manier om je bestelling te bezorgen, maar om de bezorging meteen goed te laten verlopen, is het beter ons tijdig te informeren over mogelijke leverbeperkingen in jouw buurt. Neem contact met ons op als je twijfelt. We adviseren je graag.

Totdat we zijn begonnen met het verzamelen van de goederen, kan je de bestelling annuleren. Neem hiervoor zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice en houd je bestelnummer bij de hand. Dit kan je vinden in de e-mail met de bestelinformatie.

Op maat gemaakte producten kan je niet annuleren, omdat deze speciaal voor jou zijn gemaakt.

Als je de bestelling al hebt ontvangen, kan je deze binnen 14 dagen terugsturen. Meld hiervoor je retour aan via het retourformulier. Je krijgt alleen de originele bezorgkosten van het geretourneerde artikel terug. De retourzending betaal je zelf.

Meer informatie over retourneren vind je in de retourvoorwaarden.

Als je bestelling is bezorgd door PostNL, wordt de bestelling niet opgehaald. Je kan de bestelling bij elke vestiging van PostNL terugbrengen. Artikelen moeten uit elkaar worden gehaald. Verpak en label de artikelen zoals gebruikelijk is bij het verzenden van pakketten.

Als je bestelling wordt opgehaald door onze transportservice zorg er dan voor dat je de op te halen producten uit elkaar hebt gehaald en veilig hebt verpakt. Gemonteerde producten kunnen we niet ophalen.

Om de kans op fraude zo klein mogelijk te houden, wordt geld altijd terugbetaald via het betaalmiddel dat online gebruikt is. Dus wanneer je met creditcard betaald hebt, zie je op de volgende factuur van je creditcard het bedrag teruggestort. Als je met iDEAL of bij aflevering met PIN of contant hebt betaald, wordt het geld teruggestort op je rekening. We geven geen contant geld terug. Je krijgt de aankoopprijs van de geretourneerde producten terug en de originele bezorgkosten, na aftrek van eventuele van toepassing zijnde inhoudingen. Als je bijvoorbeeld producten laat ophalen, omdat je van gedachten bent veranderd, trekken we de ophaalkosten af van het bedrag dat je terugkrijgt.

Op de bezorgdag stellen de bezorgers vast of er producten ontbreken. Als dit het geval is, nemen zij contact op met onze klantenservice. Bij grote bestellingen is het echter mogelijk dat je ontdekt dat er een product ontbreekt nadat de bezorgers vertrokken zijn. Neem in dat geval contact met ons op, zodat we het probleem zo snel mogelijk kunnen oplossen. Dit geldt ook bij PostNL bezorgingen.

De bezorgers controleren bij het bezorgen van je bestelling ook of er producten zijn beschadigd. De bezorgers inspecteren het beschadigde artikel en bekijken of de schade oppervlakkig is, bijvoorbeeld alleen de verpakking, en bespreken met jou hoe je verder wilt gaan. Als duidelijk is dat het product beschadigd is, nemen de bezorgers contact op met onze klantenservice, die het probleem voor je zullen oplossen.

Hoe kunnen wij u helpen? Laat een bericht achter

Vul een geldig emailadres in.
Vul je naam in.

Bel ons op ieder moment

0111-724082

Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 09:00 t/m 20:00.

De telefoonnummers zijn landelijk, en hiervoor gelden alleen lokale tarieven (met uitzondering van internationale nummers).

Afwijkende openingstijden

24 december 2017 Eerste Kerstdag Gesloten
25 december 2017 Tweede Kerstdag Gesloten
31 december 2017 Oudejaarsdag Gesloten
1 januari 2018 Nieuwjaarsdag Gesloten

Postadres

geen bezoekadres
Winkel voor Thuis
Dr. de Kockstraat 2
4311 EM, Bruinisse
T: (0111) 724082
service@winkelvoorthuis.nl

Afleveradres (leveranciers)

geen bezoekadres
Winkel voor Thuis
Visserijweg 3-1
4311 RW, Bruinisse
T: (0111) 724082
service@winkelvoorthuis.nl

Bedrijfsgegevens

Een overzichtje
Kamer van koophandel: 59068523
Btw-nummer: NL207581526B01
IBAN: NL18RABO0349773874
Bic/Swift: RABONL2U