Sluiten

Categorieën

Filters

    Klantenservice

    Contact opnemen

    Waar wij naar streven? Al onze klanten gelukkig maken met mooie producten. Heb je dus een vraag over je bestelling? Neem dan contact met ons op, we helpen je graag!

    Stel je vraag aan ons

    Bij de klantenservice en onze verkooppartners is het vanwege de vele bestellingen drukker dan normaal. We doen er alles aan op jouw vraag zo snel mogelijk te beantwoorden, maar dit kan helaas iets langer duren dan je van ons gewend bent.

     

    Veel informatie is al te vinden in de veelgestelde vragen. Informatie over actievoorwaarden kan je terugvinden op de actiepagina bij het product. Als je benieuwd bent naar de status van je bestelling, dan kan je dit zien in je account en via de Track & Trace-link die je per e-mail van ons krijgt. Ook kan je zelf je retourzending aanmelden via je account.

    Neem contact op

    * Verplichte velden

    Veelgestelde vragen

    1.1 Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

    De levertijd van de bestelling staat bij elk product.

    De bestelling wordt verzonden op het moment dat alle producten op voorraad zijn. Als je een bestelling hebt geplaatst waar producten met een verschillende levertijd in zitten, kun je bij de klantenservice een verzoek indienen om de producten die op voorraad zijn alvast te versturen. Je kunt ook contact met de klantenservice opnemen als je wilt dat je bestelling later afgeleverd wordt. 

    Voor sommige producten, die bijvoorbeeld door een externe transporteur worden geleverd, kunnen andere levertijden en voorwaarden gelden. Dit staat in dat geval op de productpagina vermeld.

    We doen ons uiterste best om je bestelling op het afgesproken moment te leveren maar we kunnen dit niet altijd garanderen. Wanneer de levertijd onverhoopt wordt overschreden, dan word je hier per e-mail van op de hoogte gebracht.

    Als gevolg van de coronacrisis is het bij onze bezorgdiensten momenteel drukker dan normaal, waardoor jouw bestelling helaas 1-2 dagen vertraging kan oplopen. Ook kan de drukte gevolgen hebben voor het tijdsvak waarin de vervoerder jouw bestelling bezorgt; het beloofde tijdsvak kan afwijken van het daadwerkelijke tijdstip waarop jouw bestelling wordt bezorgd. We hopen op je begrip voor deze situatie.

    Bij betaling via overboeking wordt de bestelling 1 tot 2 werkdagen nadat wij de betaling hebben ontvangen geleverd.

    1.2 Hoe kan ik betalen?

    Het is mogelijk om te betalen met:

    • iDEAL (ABN Amro, ASN bank, bunq, Friesland bank, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS bank, Triodos bank, Van Lanschot Bankiers)
    • Mastercard
    • VISA
    • American Express
    • PayPal
    • Bankoverboeking
    • Achteraf betalen met AfterPay (+ € 1,00 + 2,99% van de bestelwaarde)

    Alle betalingen gebeuren binnen een beveiligde betaalomgeving van Mollie. 

     

    1.3 Hoe stuur ik mijn bestelling retour?

    Ga naar https://winkelvoorthuis.shipping-portal.com/rp/ en vul de gegegens in. Voor het aanvragen van een gratis verzendlabel hebben we de track and trace-code en postcode nodig. Doorloop de stappen. Plak het etiket op de doos en geef het pakket af bij een pakketpunt. 

    We vragen je om voorzichtig te handelen met onze eigendommen. Pak de bestelling goed in. 

    1.4 Kan ik de status van mijn bestelling volgen?

    Ja, dat kan! Zodra de bestelling wordt verzonden, sturen wij een e-mail met een zendingsnummer, hiermee kun je de status van je bestelling na 00.00 uur volgen via de website van DHL, PostNL en DPD.

    Er zijn twee uitzonderingen:

    1. Grote producten zoals tuinmeubelen, ladders en droogmolens worden geleverd door een gespecialiseerde transporteur.
    2. Producten die door de brievenbus passen, worden als brievenbuspost behandeld. Het is niet mogelijk de status van deze bestelling te volgen.

    Als gevolg van de coronacrisis is het bij onze bezorgdiensten momenteel drukker dan normaal, waardoor jouw bestelling helaas 1-2 dagen vertraging kan oplopen. Ook kan de drukte gevolgen hebben voor het tijdsvak waarin de vervoerder jouw bestelling bezorgt; het beloofde tijdsvak kan afwijken van het daadwerkelijke tijdstip waarop jouw bestelling wordt bezorgd. We hopen op je begrip voor deze situatie.

    1.5 Betaal ik verzendkosten?

    Voor bestellingen binnen Nederland is de verzending gratis. 

    Wij leveren ook in België, Duitsland, Frankrijk, Luxemburg en Oostenrijk. Voor informatie over de verzendkosten naar één van deze landen, kies je het gewenste land van bezorging in je winkelwagen. De verzendkosten zijn dan direct zichtbaar. 

     

    1.6 Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?

    Bij ons heb je een zichttermijn van 30 dagen na ontvangst van het product. Retourneren is gratis voor adressen in Nederland.

    1.7 Kan ik een bezorgdatum kiezen?

    Nee - helaas niet. We zijn er wel mee bezig. Je kan ons wel een mail sturen. We kijken dan of we jouw bestelling kunnen plannen.

    1.8 Kan ik achteraf betalen?

    Wij bieden de mogelijkheid om achteraf te betalen. Dit is niet met een acceptgiro, maar met de betaalmethode Klarna.

    Wanneer je voor deze betaalmogelijkheid kiest, wordt er € 1,00 + 2,99% van de orderwaarde aan extra kosten in rekening gebracht. De factuur, met betaalspecificaties, wordt een aantal dagen na het versturen van de bestelling per e-mail door Klarna toegestuurd. Deze dient binnen twee weken na ontvangst van de bestelling te worden voldaan aan Klarna. Er kan niet in termijnen worden betaald. 

    Er kan ook altijd achteraf betaald worden met creditcard. De creditcard wordt pas na levering belast.

     

    1.9 Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?

    Wanneer je de bestelling voor verzending wilt wijzigen of annuleren, adviseren wij je om per WhatsApp contact op te nemen met de klantenservice. Wanneer de bestelling is verstuurd, kunnen we helaas niets meer wijzigen.

     

    1.10 Hoe kan ik mijn onvrede melden?

    Een klacht over een product, levering of onze werkwijze kun je altijd per e-mail melden. We nemen elke opmerking van onze klanten serieus. Schroom niet. Je kunt ons ook bereiken per WhatsApp.

    Vergelijk 0

    Voeg nog een product toe (max. 5)

    Start vergelijking

    Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergenMeer over cookies »