Terug

TIJDELIJK GRATIS VERZENDING EN RETOURNEREN

Garantie & klachten

Garantie en klachten bij Winkel voor Thuis

Ik heb een kapot of verkleurd product ontvangen. Wat nu?

Dit is heel vervelend. Met een kwaliteitscontrole voorafgaand aan de verzending proberen we dit te voorkomen. Als je onverhoopt toch een kapot of verkleurd product van ons hebt ontvangen, neem dan gelijk contact op met onze klantenservice. Dan zorgen we voor een passende oplossing.

Hoe kan ik een klacht melden over een product?

Heb je het artikel tot 30 dagen geleden van Winkel voor Thuis ontvangen en nog niet gebruikt? Dan kun je het gratis retourneren en/of ruilen.

Heb je het artikel meer dan 30 dagen geleden van Winkel voor Thuis ontvangen of al gedragen? Stuur dan een e-mail met in de bijlage een aantal foto’s waarop het probleem goed zichtbaar is. Geef ook een korte omschrijving van de klacht en het ordernummer door. Per e-mail kan dit via service@winkelvoorthuis.nl. Vervolgens ontvang je binnen twee werkdagen een inhoudelijke reactie van ons.

Bij een klacht kijken wij altijd naar de garantiebepalingen, zoals omschreven in de algemene voorwaarden, die op jouw klacht van toepassing zijn.

Wat is mijn garantieperiode?

Voor alle artikelen die je bij ons koopt geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.

Waar is garantie op gebaseerd?

Garantie en de garantieperiode zijn conform de wet vastgesteld. De garantieperiode gaat in vanaf de datum van aankoop. De fabrieksgarantie is zeer verschillend per fabrikant.

Welke klachten worden niet vergoed?

Slijtage, vlekken en andere door verkeerd gebruik veroorzaakte gebreken, die de verkoper niet te verwijten zijn worden niet vergoed.

Waar kan ik een geschil melden?

Is de klacht na contact met ons niet goed afgehandeld? Dan kun je de klacht in dit geval voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Waar kan ik een klacht melden over de dienstverlening?

Mocht je niet tevreden zijn over onze dienstverlening dan kun je een e-mail sturen naar service@winkelvoorthuis.nl, je ontvangt dan binnen 2 werkdagen een inhoudelijke reactie van ons.

Vergelijk producten Verwijder alle producten

You can compare a maximum of 3 products

Hide compare box
Winkel voor Thuis 9,1 / 10 - 121 Reviews @ Klantenbeoordelingen
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »