Garantie

Over je aankoop is de wettelijke garantie van kracht, eventuele door ons extra aangeboden garanties doen daar niets aan af. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Daarnaast mag je naar redelijkheid beoordelen of het product naar wens is.

Je mag het product gedeeltelijk uit de verpakking halen om het product goed te kunnen beoordelen. Producten die zichtbaar zijn in de verpakking hoeven niet uit de verpakking gehaald te worden. Zodra het product niet op een normale manier gebruikt wordt, vervalt de garantie.

Natuurlijk zijn wij als verkoper verantwoordelijk voor het leveren van een goed product. Indien het product fouten bevat of wij een fout hebben gemaakt, zullen wij zorgen voor een vergoeding of vervanging van het product. Indien het product verkeerd is gebruikt, of het verkeerde product is besteld, kunnen wij een vergoeding vragen.

Wij vragen je altijd eerst contact op te nemen met onze klantenservice alvorens het ontvangen product retour te sturen.

Retourzendingen worden zo snel mogelijk verwerkt en/of beoordeeld, uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van het pakket bij ons in het magazijn. Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.