Definities

Artikel 1

Deze voorwaarden zijn opgesteld voor consumenten. Een consument is een natuurlijk persoon die niet handelt voor doeleinden die verband houden met zijn handels-, bedrijfs-, ambachts- of beroepsactiviteit.

Indentiteit van de ondernemer

Artikel 2
Naam
Winkel voor Thuis
Adres
Dr. de Kockstraat 2
4311 EM Bruinisse
Telefoon
0111-724082
E-mail
service@winkelvoorthuis.nl
KVK
59068523
BTW
NL207581526B01

Toepasselijkheid

Artikel 3
  1. We doen onze uiterste best deze algemene voorwaarden onder uw aandacht te brengen. In deze voorwaarden staat namelijk wat wij voor u doen en wat we van u verwachten. Dit geldt uiteraard alleen als u iets bij ons koopt of gekocht hebt.
  2. Soms bieden we andere voorwaarden aan bij een specifiek product. Dit staat dan vermeld op de productpagina van het betreffende product.

Het aanbod

Artikel 4

We vertellen u altijd eerlijk, wat, wanneer en hoe u iets kunt kopen bij ons, wat het product of dienst kost en of u het kunt ruilen. Staat er een foutje op onze productpagina? Dan mag u ons daar aan houden, behalve wanneer het foutje duidelijk een blunder is en dat u dat van te voren had kunnen weten.

De overeenkomst

Artikel 5
  1. U doet online zaken met ons in een veilige webomgeving. Daar werken we, als team, elke dag hard voor.
  2. Als u een bestelling bij ons doet, krijgt u daarvan een bevestiging per e-mail.
  3. Wij voegen alle informatie en gegevens die u nodig hebt bij uw bestelling, maar het meeste vind u ook op onze site. Het is natuurlijk wel handig als u de (digitale) bon goed bewaart en eventueel print.

Herroepingsrecht

Artikel 6
  1. Heeft u het product één keer uitgetest en bent u er niet blij mee? Dan mag u het binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. We sturen u een nieuw product of u ontvangt uw betaling binnen 5 dagen terug.
  2. Bij het herroepen hoeft u geen reden op te geven.

Verplichtingen tijdens de bedenktijd

Artikel 7

Tijdens de bedenktijd mag u het product uitpakken of gebruiken zoals u dat in de winkel zou doen. Gebruikt u het product zodanig dat het niet meer in 'winkelstaat' is, dan kan het zo zijn dat u minder geld voor het product terugkrijgt.

Verzendkosten in geval van herroeping

Artikel 8

De verzendkosten in geval van herroeping komen voor jouw rekening. Bij pakketpost dien je rekening te houden met een verzendkost van €6,95. Voor zendingen die te groot zijn voor de pakketpost, zoals meubels, dien je rekening te houden met een verzendkost van minimaal €40,00. Bedenk ook dat je verantwoordelijk bent voor een zorgvuldige levering in geval van herroeping.

Verplichtingen van Winkel voor Thuis bij herroeping

Artikel 9

Zodra jij binnen 14 dagen na de dag van ontvangst bij ons aangeeft iets terug te willen sturen, doen wij dit:

  • We sturen na ontvangst van jouw aanvraag een bevestiging, en;
  • We sturen je een nieuw product of je ontvangt je betaling binnen 5 werkdagen terug.

Uitsluiting herroepingsrecht

Artikel 10

Je begrijpt vast dat je de volgende artikelen niet kunt terugsturen:

  • Ingewisselde of ingevulde vouchers of tegoedbonnen.
  • Correct uitgevoerde diensten zoals installatie- en inbouwkosten, ingewisselde vouchers voor inbouw en/of installatie en kosten voor bijzondere verzendopties anders dan de standaardverzendoptie en levering op afspraak

De prijs

Artikel 11
  1. Zie artikel 4.
  2. Alle genoemde prijzen zijn inclusief btw.

Conformiteit & garantie

Artikel 12
  1. Zie artikel 4.
  2. Je hebt recht op een goed product, punt. Is er toch iets mee aan de hand, dan lossen we het voor je op. Hierbij volgen we altijd de wet.

Levering & uitvoering

Artikel 13
  1. Wij doen ons best om jou goed van dienst te zijn.
  2. Als je een artikel besteld, dan ontvang je deze volgens de gestelde levertijd. Tenzij we iets anders met je hebben afgesproken. Als de bezorging van het product langer duurt, of als we niet alles op tijd kunnen bezorgen, hoor je dat zo snel mogelijk. Op dat moment kun je afzien van je aankoop. Als je van tevoren al had betaald, krijg je je betaling zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen teruggestort.
  3. Als we een besteld product niet meer kunnen leveren krijg je je geld terug, of bieden we je een goed alternatief aan. Zo'n vervangend artikel mag je altijd ruilen
  4. Als een product beschadigd of kwijt raakt voordat het bij jou of een door jou aangewezen ontvanger aankomt, is dat onze verantwoordelijkheid

Betaling

Artikel 14
  1. Als wij je vragen een bedrag vooruit te betalen, maken we direct na ontvangst je bestelling in orde.
  2. Klopt iets niet in de betaalgegevens? Laat het ons dan weten.

Klachtenregeling

Artikel 15
    • Heb je een klacht? Vervelend.
    • We doen er alles aan om je klacht te verhelpen. Uiteraard hebben we daar een mooie procedure voor.
  1. Als je een klacht hebt, laat het ons dan snel weten. Omschrijf je probleem zo duidelijk mogelijk, dan kunnen we je goed helpen.
  2. Uiterlijk binnen 2 dagen krijg je antwoord van ons. We helpen je direct, of je hoort hoeveel tijd we nodig hebben om het recht te zetten.

Geschillen

Artikel 16

Komen we er echt niet uit? Dan handelen we zoals het Nederlands recht voorschrijft. We volgen hierbij altijd de wet. Als je daarvoor kiest, vinden wij dat oprecht jammer. Maar we respecteren je keuze.

Aanvullende of afwijkende bepalingen

Artikel 17

Dit waren onze algemene voorwaarden. Lekker duidelijk, toch? Als wij in de toekomst iets gaan veranderen aan deze voorwaarden, vind je dat terug op onze website. We zorgen er sowieso voor dat veranderingen niet nadelig zijn voor jou.