Retourneren & ruilen

Retour aanmelden

Retour aanmelden

 

Moet een retour aangemeld worden of kan ik het direct terugsturen?
Voor een snelle afhandeling vragen we je de bestelling vooraf aan te melden in je account.

 

Moet een retourdocument meegestuurd worden?
Het aanmelden van je retour in het account is voldoende.

 


 

Verpakking

Moet het in de originele verpakking?
Gebruik een stevige verpakking, het liefst de originele. Op die manier is de kans op beschadigingen zo klein mogelijk en kunnen we er misschien nog iemand anders mee blij maken. Heb je de originele verpakking niet meer in huis? Geen probleem, we bekijken de staat van je teruggestuurde product en bepalen aan de hand daarvan wat de waardevermindering is.

 

Moeten ik zelf het retouradres vermelden, of is er een retourlabel beschikbaar?
Na het aanmelden van jouw retour ontvang je van ons een link om een gratis verzendlabel aan te vragen. Print dit label uit en plak het over het andere etiket, zodat die niet meer zichtbaar is.

 


 

Verzending

Waar moet het pakket worden afgeleverd?
Momenteel werken we met een DHL. Zoek een DHL-service punt bij je in de buurt en geeft het pakket af.

 

Moet ik het verzendbewijs bewaren?
Bewaar het verzendbewijs.

 

Hoe zit het met de verzendkosten?
Die zijn gratis als je gebruik maakt van ons gratis verzendlabel. Momenteel geldt dit alleen voor klanten met een adres in Nederland. Stuur je op eigen initiatief een (deel) van een bestelling terug, dan zijn de kosten voor jezelf. 

 


 

Afhandeling

Hoe krijg ik een update over het ontvangst en afhandeling?
We sturen je een bericht als we jouw pakket retour hebben ontvangen.

Wanneer ontvang ik het bedrag terug op mijn rekening?
Het aankoopbedrag zal binnen 5 dagen na ontvangst worden terugbetaald.