• Gratis bezorging
  • Gratis retour
  • 30 dagen bedenktijd

7.8uit 108 reviews

Lees meer over de verlengde levertijd

Verlengde levertijd bij Winkel voor Thuis

Placeholder

Verlengde levertijd

Beste klant, De gevolgen van het corona-virus zijn zichtbaar en voelbaar geworden voor iedereen in ons land. Deze uitzonderlijke situatie heeft ervoor gezorgd dat het veel drukker is dan gebruikelijk bij Winkelvoorthuis.nl. Tevens zijn we op sommige momenten beperkt in de omgang, waardoor we bestellingen soms niet kunnen verwerken binnen het gestelde tijdvak. Je kunt gewoon bij ons bestellen, maar het pakket wordt wel later geleverd. Heb je een vraag over je bestelling, dan willen we je vragen eerst onderstaande informatie door te lezen. Als er nog onduidelijkheden zijn, neem dan gerust contact op met ons.

Wat moet je weten als je bestelt?

De belangrijkste dingen op een rij

  • Je kunt gewoon bestellen en de bestelling wordt gewoon geleverd.
  • We nemen alle RIVM-richtlijnen en (hygiëne-)voorzorgsmaatregelen in acht.
  • Vanwege de drukte of beperkingen kunnen bestellingen niet direct worden ingepakt.
  • De bestellingen worden ingepakt op basis van binnenkomst in ons systeem.
  • Je ontvangt altijd direct een bestelbevestiging.
  • De track&trace-code ontvang je als de bestelling overgedragen is aan de vervoerder. Dit duurt enkele dagen nadat je de bestelling hebt geplaatst.
  • Je moet rekenen op maximaal vijf werkdagen levertijd van de bestelling.
  • Scroll naar beneden voor de meestgestelde vragen.

Voorzorgsmaatregelen & bezorging

Het zijn uitzonderlijke, vreemde tijden en het leven van iedereen is op de kop gezet. Wij als Winkelvoorthuis.nl vinden jouw gezondheid, die van onze medewerkers en de partners waar we mee samenwerken, erg belangrijk. We hebben voorzorgsmaatregelen genomen: zo blijven magazijnmedewerkers met gezondheidsklachten.

Winkelvoorthuis.nl-pakketten worden bezorgd door DHL, PostNL en DPD. De bezorgdienst levert gewoon nog pakketten bij je thuis, ook in België. Er kan wel wat vertraging in de levering zitten en de manier waarop pakketten worden geleverd, is ook wat anders dan normaal. De bezorgers houden 1,5 meter afstand en vermijden fysiek contact. Dat betekent dus dat de bezorger de zending op de grond klaarzet voor je en wacht tot je de deur heeft geopend om zelf het pakket in ontvangst te nemen. Als het regent zal de bezorger de zending in de handen houden en als je open doet, zal hij de zending over de drempel binnen op de grond zetten. Houd uw identiteitsbewijs (paspoort of rijbewijs) bij de hand en geef de drie laatste tekens hiervan door aan de bezorger. Die tekent hiermee dan voor de ontvangst van uw pakket. Dit gebeurt voornamelijk bij PostNL.

Voorraden van producten

Sommige artikelen zijn niet voorradig in ons magazijn. Deze bestellen we bij leveranciers in Nederland, België en Denemarken. Het kan voorkomen dat een artikel niet leverbaar is bij onze leverancier. We krijgen niet altijd direct de melding dat een artikel niet leverbaar is. We vragen dan ook om je begrip als het langer duurt dan we gewend zijn.

Heb je besteld en mocht er een product van de bestelling niet meer op voorraad zijn, zullen wij je hierover altijd berichten. Je ontvangt uiteraard gewoon de producten die wel op voorraad zijn. De producten die niet op voorraad zijn worden nageleverd of wij retourneren het aankoopbedrag van deze producten. Je wordt hier altijd over geïnformeerd.

Veelgestelde vragen

  • Ik heb besteld, en nu?

    Je ontvangt een bevestiging van uw bestelling van ons per e-mail. Het pakket wordt ingepakt op basis van binnenkomst. Dat wil zeggen: we werken bestelling voor bestelling af. Bestellingen van klanten die eerder zijn gedaan dan jouw bestelling, worden dus eerder ingepakt. Vanzelfsprekend worden bestellingen die ná jouw bestelling bij ons binnenkomen, later dan de jouwe ingepakt. Er zit momenteel een paar dagen tussen het ontvangen van de bestelling in ons systeem, en het inpakken ervan. Nadat het pakket is ingepakt en is overgedragen aan de vervoerder, ontvang je de track & trace-code van de bestelling. Vanaf dat moment kun je de verzending van het pakket volgen.

  • Wanneer komt mijn pakket?

    De huidige levertijd betreft nu ongeveer vijf werkdagen. Winkelvoorthuis.nl heeft pas inzicht in de exacte levering van het pakket, als het pakket is ingepakt en overgedragen aan de vervoerder.

  • Wanneer krijg ik mijn track & trace-code?

    Je ontvangt de track & trace-code zodra het pakket is ingepakt en overgedragen aan de vervoerder. Dit kan even duren, omdat jouw pakket niet gelijk wordt ingepakt. Er zitten enkele dagen tussen het ontvangen van jouw bestelling in ons systeem, en het inpakken van de bestelling.

  • Waar is mijn pakket?

    Heb je een bestelbevestiging gekregen, maar nog geen track&trace-code? Dan moet het pakket nog worden ingepakt en ligt deze dus nog (niet gereed/nog niet ingepakt) bij ons distributie-centrum. Let op: het kan enkele dagen duren voordat je een track & trace-code krijgt.

    Heb je een e-mail met track&trace-code ontvangen? Dan is jouw bestelling overgedragen aan de vervoerder en kun je de levering van het pakket volgen.

  • Ontvang ik alles wat ik heb besteld?

    Omdat bestellingen niet direct kunnen worden ingepakt als ze in ons systeem binnenkomen, zou het onverhoopt voor kunnen komen dat een product in de tussentijd niet meer op voorraad is als de bestelling wordt ingepakt – terwijl het product er nog wel was toen je aan het bestellen was.

    Dit betreuren wij ten zeerste, maar is helaas niet 100% te voorkomen in deze uitzonderlijke tijden. Mocht er een product van jouw bestelling niet meer op voorraad zijn, zullen wij je hierover altijd berichten. Je ontvangt uiteraard gewoon de producten die wel op voorraad zijn. De producten die niet op voorraad zijn worden later nageleverd of wij retourneren het aankoopbedrag van deze producten. Je wordt hier altijd over geïnformeerd.

  • Ik heb nog een vraag, wat nu?

    Neem dan contact op met onze klantenservice, bijvoorbeeld via e-mail: [email protected] of via whatsapp op nummer 06 445 300 40.

    Het is momenteel erg druk met vragen bij de klantenservice, het zou dus kunnen dat je wat langer op een antwoord moet wachten dan je van ons gewend bent. Onze excuses voor dit ongemak.

    Voor (actuele) informatie over het coronavirus en de maatregelen, verwijzen we je naar de website van het RIVM.

Inloggen

Wachtwoord vergeten?

  • Al je orders en retouren op één plek
  • Het bestelproces gaat nog sneller
  • Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen

vergelijk0

Winkel voor Thuis 7.8 / 10 - 108 Reviews @ WebwinkelKeur
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergenMeer over cookies »